Persoane interesate

luni, 2 august 2010


4 comentarii:

  1. Imi place foarte mult aceasta gentuta, are ceva special. Doar ca eu nu folosesc genti :), ceea ce nu ma impiedica sa o admir.

    Faci si rochite crosetate pentru copii? Cam la ce pret?
    As avea o idee pentru fiica mea, dar nu apuc sa o pun in practica.

    Bendismoon

    http://www.bendismoon.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Normal, nu te impiedica nimeni sa privesti, pe mine ma bucura orice mesaj primit. Toate lucrarile mele sunt concepute "pe loc" si tot asa sunt si modificate tot "pe loc", exemplu aceasta gentuta ..care va mai suferii si alte modificari pana voi da de aceea care ma va multumii cat de cat.
    Rochita...depinde cat de mare este fetita si cat material intra...de modelul folosit...daca mai intri da-mi cateva dimensiuni si pe urma putem discuta si despre pret...
    Oricum te mai astept ...mi-a facut placere, la revedere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fetita are 6 ani, dar nu ma pricep la dimensiuni. O sa fac o poza cu ce a avut cand era mica si mi-as dori ceva in acelasi gen si acum. Trebuie sa vezi si daca te inspira :), idee practica ma intereseaza, pentru restul nu vreau sa iti ingradesc imaginatia!

    Dar probabil ca ma voi ocupa de asta mai spre toamna, cand vom sta mai mult in casa.

    RăspundețiȘtergere